07 / 04 / 2016
- Corporate
- Taxo test news 1

Saint-Gobain ima novi logo

Grupa Saint-Gobain je oduvek znala kako se obnoviti i modernizovati, a istovremeno ostati verna svojim vrednostima. Grupa je predstavila svoj novi identitet koji u sebi sadrži vezu sa istorijskim logom (lukovi mosta Pont-à-Mousson su i dalje prepoznatljivi), ali i sa novom strategijom koja se temelji na građevinskom tržištu. Novi logo je pun pokreta: siluete zgrada prikazane su u eksploziji boja, što znači da je Saint-Gobain nakon više od tri veka postojanja, dinamičniji nego ikad.
Novi logo je odraz strategije Grupe i usklađen je s današnjim komunikacijskim izazovima.
'Digitalna tehnologija menja način komunikacije sa našim kupcima. Do sada smo naglašavali decentralizovani pristup Grupe zasnovan na globalnom prepoznavanju naših brendova od strane profesionalnih kupaca. Danas, Grupa se želi više približiti krajnjim korisnicima širom sveta, ljudima koji žive u zgradama u kojima se koriste naša rešenja. Da li su ljudi kod kuće, na poslu ili u pokretu, Saint-Gobain materijali doprinose individualnom blagostanju i našoj kolektivnoj budućnosti. Koja je naša misija? Stvoriti izuzetan životni prostor i poboljašati našu svakodnevnicu' – Pierre-André de Chalendar, predsednik i glavni izvršni direktor Saint-Gobain Grupe.